nöjen

Det finns dagar och nätter då man bara vill ta tag i någon och skaka om dom och säga att du är ju dum i huvet. Man tror sig, eller man vet sig ha ett bättre förslag för hur den andre ska bete sig, vad han eller hon ska göra och inte göra. Det finns så många människor som skulle behöva vägledning i ganska många frågor, jag erbjuder mig självklart och högljudt att ge dom denna när jag finner det lämpligt. Och det passar mig förstås. Ingenting är gratis här i världen. Äh vadå, säg mig senaste gången du gjorde något som du själv absolut inte fick någon personlig vinning av. Only god can judge me bitch, låt den som är utan skuld kasta första stenen.

Det finns dagar och nätter då man bara vill ta tag i någon och kyssa henne tills läpparna blir trötta och säga att du är fantastiskt söt ikväll. Man vill vara gullig och puttenuttig och tvåsam, det finns inga andra, ingen morgondag och inga bekymmer. Man tycker att det borde vara allas rättighet att få ligga sked en hel söndag, att ligga med näsan i någons hår och småprata om helt oviktiga småsaker tills omvärlden tränger sig på och tvingar en tillbaka till verkligheten.

Men å andra sidan, om det skulle vara allas rätt så skulle det ju tillslut inte vara kul längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback