stilla natt

Jag sitter och lyssnar på julsånger. Skevt. Saknaden av snus gör mig tossig, men det verkar som om gud stödjer mig i mitt företag att bli av med beroendet. Jag satt på jobbet, hade precis berättat för hanna att "fan jag har inte snusat på 22 timmar och det är lite kärvt just nu, jag tror jag ska stilla suget lite". Typ så sa jag, inte dom orden kanske. Hursomhelst, så fort jag tagit en snus och tänkte smyga iväg och chilla lite där ingen såg mig så fick jag världens nikotinrush och blev typ illamående. Det har inte hänt på.. ja jag vet inte hur länge, men säkert fem-sex år. Gud straffar mig. Oh lord, köp mig en mercedes istället.

Så istället för att snusa sitter jag och lyssnar på julsånger. Och på James Morrison. Han är fan bra.

I'm not lost, just undiscovered.


Kommentarer
Postat av: Lillis

Misslyckas du första dan???

2006-10-19 @ 01:23:20
Postat av: mutto

duuu, challengen var inte igång då!

2006-10-19 @ 12:11:30
Postat av: lillis

okey! Game on!

2006-10-19 @ 12:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback