listan

Ditt namn: Mattias Erik Ivar Hjelm
Din ålder: 22
Födelsedag: 28 maj
Syskon: tre, en äldre syster och två yngre bröder

Hårfärg: ljus.. brun
Ögonfärg: grönblåish
Skostorlek: 43

Förhållanden:
Vem är din bästa vem? dött lopp mellan pk och martin
Har du en pojk/flickvän? nehej
Hur länge har ni varit ihop? doh?
Hur långt va ditt längsta förhållande? två år
Vem kysste du senast? hemligt.

Grejer:
Var shoppar du helst?
www.juno.co.uk
Har du några tatueringar eller piercings, och isåfall hur många? inte en enda
Hur många skor har du? ett gäng
Hur många par byxor har du? ett större gäng

Favoriter:

Färg: tungt grå. eller orange
Mat: pasta
Killnamn: jesus
Tjejnamn: tequila
Ämne i skolan: foto
Klädesplagg: jeans
Sport: well jag utövar ingen. men jag dricker öl till fotboll
Musik: electrojunkie. popnörd. rockråtta. kan inte va utan soul.
Fras/Mening/Uttryck: fisk?
Raggningsreplik: ha! my lips are sealed.

HAR DU NÅGONSIN...
Snusat? oja
Rökt? ush ja
Hoppat bungee jump? inte än
Brutit mot lagen? hm
Fått dig själv att kräkas? tror det
Nakenbadat? dom kallar mig näcken
Varit kär? totally
Börjat gråta för att få som du vill? inte min style

EXTRA GREJER:
Tar du droger? beroende av ljud
Vad använder du för shampo? det bästa
Vad är du mest rädd för? mörkret. döden

Tio första:
Första bästa kompis: gurra
Första bil: pansarjettan
Första kärlek: ha! en av tvillingarna på dagis, minns inte vem
Första husdjur: carmen. en svart katt.
Första semester: bilsemester i europa
Första jobb: trädgårdsskötare
Första köpta skiva: hemligt
Första riktiga kärlek: ah..
Första konsert: black sabbath i globen


Nio sista:
Sista alkoholdrycken: som jag drack? efter-jobbet-öl igår
Sista bilfärd: hem från kista galleria..
Sista filmen du såg: you me & dupree
Sista ringda telefonsamtal: till mamma. hm
Sista bubbelbadet: minns ej
Sista spelade cd: four tops soul legends
Sista kyss: hemlis
Sista gången du grät: en vecka sen
Sista måltiden: frukost

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? definitionsfråga
Blivit arresterad? hm
Blivit kär vid första ögonkastet? jag trodde det
Varit på TV? lokalteve baby
Fått ditt hjärta krossat? jag krossar hjärtan, inte tvärtom
Sagt att du älskar någon utan att mena det? ja 
Haft ett one night stand? amen kanske
Busringt till nån? har inte alla?

Sju saker du har på dig:
1. cardigan
2. tisha
3. jeans
4. kalsonger
5. strumpor
6. bälte
7.

Sex saker du gjort idag:
1. sovit
2. ätit frukost
3. klippt mig
4. shoppat upp lönen
5. dansat till musiken i mitt huvud
6. inte velat åka till jobbet

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):
1. min skivsamling
2. svart te
3. min gitarr
4. stoppa ut huvudet genom bilfönstret i farten
5. titta på folk

Personer du kan berätta allt för:
pk och martin. typ gud.


Tre val:
Svart eller vit? svart tror jag
Sommar eller vinter? men sommar
Choklad eller chips: chips

Två saker att göra innan du dör:
1. ge ut en skiva
2. få barn

En sak du ångrar:

1. jag skulle köpt ekologisk mjölk istället..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback