skelögd

Hej bloggen. Jag har ett problem. Eller ett problem vet jag inte, men något jag undrar över. Det är så att jag brukar föra diskussioner med mig själv. Inte högt, utan tyst inuti mitt huvud. Men bara för att ingen annan hör dom betyder inte det att det på något sätt går lungt till. På senare tid har diskussionerna börjat urarta mer och mer, det började med svidande sarkasm och nu förekommer hot. Våld sägs ha förekommit, med det är inte bekräftat. Diskussionerna kan gälla vadsomhelst, från att jag söker definitionen av ett ord till vem som borde åka ur idol och att jag kanske borde ringa hon tjejen jag drömt om varje natt i tre veckor nu. Vad ska jag göra? Jag vill ju inte sluta tänka.
MVH/
       en tänkare

Svar: Håll käften innan jag klappar till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback