the boy is back in town

I helgen var jag hemma i estockholmo och hälsade på nära och kära. Bland annat. Fredag kväll jobbade jag visserligen, spelade skivor för ett helt pack 35åringar nere i edsviken. Ali bali var mannen med programmet, the man with the plan och festen blev blöt och lång. Han hade tydligen kastat ut de sista vid femrycket, jag stack redan vid halv två då min kära kom och hämtade mig i bilen. Just det, hon har fått körkort. Jag är vansinnigt stolt. Haha.

Men nu är jag tillbaka i linkan igen, korridoren är öde. Ingen söndagsfika, blev nästan besviken. Jag hade sett fram emot det, se vad det hade bjudits på. Det är nämligen så att den som har städveckan som ordnar fika på söndagar och det är upp till denne att bestämma vad som serveras. Om två veckor är det min tur, undrar vad jag ska bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback