all work work

Ibland, så träffar vi människor vi tror är annorlunda. Kvinnor, vi tror är annorlunda. Hon är inte som de andra, hon har en närvaro de andra saknar. Man känner det, det är en obestämd men väldigt påtaglig känsla, hon lyser upp ett helt rum. Kanske bara genom att sitta på en stol. Tror vi, i alla fall. Vi hoppas att hon ska vara undantaget som inte alls bekräftar regeln utan som skapar nya regler. 

Träffade en tjej väldigt nyligen, en tjej som inte är söt förrän hon ler, som inte har två ton självförtroende och som livet inte alltid varit särskilt gott mot. Jag tror att hon är annorlunda, jag tror inte att hon är som de andra. Jag skulle vilja veta. Tyvärr kommer jag inte ens ihåg vad hon heter. Med lite jobb skulle jag nog kunna få reda på det. Jag tror att det skulle vara värt det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ta reda på det då!!!!

Postat av: Anonym

vad stoppade dig?

2006-11-07 @ 21:04:52
Postat av: mutto

tid, ork och ekvationen risk - vinst. som alltid.

2006-11-08 @ 22:00:38
Postat av: Anonym

risken att vinna eller förlora kommer alltid finnas där, låt det bara inte stoppa dig helt.

2006-11-09 @ 14:09:41
Postat av: mutto

jag fann att det inte var värt det. på gott och ont. kvinnor är inte allt här i världen.

2006-11-09 @ 19:26:03
Postat av: Anonym

aa men då ska man skita it, och nej, kvinnor är verkligen inte allt, bra att du har kommit på d =)

2006-11-09 @ 20:37:41
Postat av: Anonym

eller så ska man bara leka vidare =)

2006-11-12 @ 04:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback