den våtaste av våta drömmar

bugatti veyron

Vad är det? Är det ett rymdskepp? En gris på hjul? En KTH-students våta dröm? Kanske en kombination. Detta, mina damer och herrar, är världens snabbaste bil som är laglig att köra på vägarna. Bugatti Veyron. Den har 1001 (!) hästkrafter, toppfart på över 400 km/h och den kostar mer än en miljon euro. Tom Cruise äger en. Den jäveln. Titta noga, för närmare än så här lär ni/jag inte komma. Jag skulle lätt skära bort en testikel (kanske t o m båda) för att lägga vantarna på en.

On the more serious matter, så har jag idag betalat en del räkningar och kommit fram till att jag bör börja tycka nudelsoppa är det godaste som finns, för jag kommer få leva tre mål om dagen på det de sista tre veckorna av den här månaden. Kollade mitt kontoutdrag och upptäckte att jag på fyllan i fredags beställde två par skor från sneakersnstuff som jag verkligen inte har råd med. Frågan är bara om jag ska behålla dom eller skicka tillbaka dom. Man kan aldrig ha för många par skor. Och vem vet, jag kanske börjar älska nudelsoppa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback