genom eld, över vatten

111549-7
Jag har inte snusat sen igår kväll. Det börjar bli lite kämpigt nu. Jag hade egentligen inte tänkt att sluta snusa idag liksom, en helt vanlig onsdag bara sådär helt utan anledning, men eftersom jag glömde snuset på jobbet igår och jag inte har haft ork att kämpa mig ner till affären för att köpa mig en ny så kanske det är lika bra att lägga av? Jag ska köpa sånt nikotinfritt snus. Det måste ju föresten vara världens bästa affärsidé, det är ju verkligen bara 25g smaksatt grus och kaffesump som säljs för 25-30 kronor dosan. Men för såna som mig, slavar under vanan som känner sig nakna utan nånting under överläppen så är det ju livsviktigt i övergångsperioden. 

Jag undrar om jag kommer att få spasmer eller svettningar eller något annat fel. Jag har ju faktiskt slutat snusa en gång förut, men då var jag sjuk och hade feber och typ sov i fem dagar och när jag sen vaknade kändes det rätt onödigt att börja snusa igen. Men jag missade ju hela nojjan. Betyder det att jag får dubbelt så mycket nojja den här gången? Gud som haver mutto kär, låt mig slippa allt det där. 


Kommentarer
Postat av: Lillis

Hey! Kan jag, kan du =)
Den som klarar sig längst vinner.. Challenge?

2006-10-18 @ 16:49:27
Postat av: mutto

dude, it's ON!

2006-10-18 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback