fortbildning

Ok, jag kanske inte är först. Inte heller lär jag göra det snyggast. Kanske borde jag låta bli, men det här är för bra för att behålla för sig själv och ni vet hur jag är - jag älskar att tala om för andra när jag anser att jag borde utbilda och kultivera pöbeln. För den som känner sig träffad, kommer här några bra alternativ.

Mama Cass Elliot - Make Your Own Kind of Music (Bara för att jag hittade den)
Snow Patrol - Chasing Cars (Akustisk version. Ja. Det är värt det.)
Hellsongs - Run to the Hills (Detta är den tidiga demoversionen. Det ni.)
Hot Chip - Boy From School (Också akustisk, seg download)
Säkert! - Vi kommer dö samtidigt (Hello Saferide på svenska)
I'm From Barcelona - Treehouse (Allsång a la indiepop)

Ja, där ser ni. Bara en ny låt, resten är äldre saker som ni säkert har hört. Snow Patrol-låten är särskilt att rekomendera, jag vet att jag tjatar om dom men den där version ger mig rysningar. For real. Mama Cass kanske ni känner igen från lost, den var med i nån introscen. Lovely.


Kommentarer
Postat av: maria

nej nej nej, mamma cass är ju så mycket "I en annan del av köping" ;). ta hand om dig sweet.

Postat av: mutto

hm. jag vet inte vad det är. haha.

2007-02-06 @ 12:32:33
URL: http://mutto.blogg.se
Postat av: maria

men lägg av, det är ju programmet på TV4 om ett gruppboende i Köping. hysteriskt kul och underbart.

2007-02-12 @ 10:02:29
URL: http://mariaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback