make it happen

Den här låten lyssnar jag på varje morgon innan jag ska jobba.



Varför drömmer jag drömmar om julen NU för? Inatt var det hets hets hets med julskinka, klappångest och tidsnöd i största allmänhet. Varför ska min stress manifestera sig i hetsdrömmar om julen, det verkar ju helt sjukt. Jag måste nog ta tag i mina demoner, det funkar inte i längden att vakna kallsvettig tre gånger per natt och tänka "faan, jag har försovit mig till luciatåget!" liksom. Snälla någon, hjälp mig.

Jag och jenni lägger pussel. Jag är duktig och hittar rätt bitar och lägger dom på rätt plats. Hon försöker, men blir mest arg för att jag hittar fler bitar än henne. Haha.

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag kämpade för mitt liv inatt för att överleva när Finlandsbåten jag och lillasyster befann oss ombord på sjönk. Jag klarade mig men inte hon, det var jävligt Titanic-sorgligt.
Hjärnan är rolig, vad härligt att den snöat in sig just på julen. Bardomstrauman? :)

Postat av: mutto

Näe, vad sorgligt. Jag kanske ska vara glad att jag bara har julångest i mina drömmar, hellre det än att se syster sjunka.. ta i trä, ta i trä!

2007-01-24 @ 20:13:50
URL: http://mutto.blogg.se
Postat av: Jennaaiann

HA. jag ledde ju i början..vad hände liksom?
du får inte lägga för mkt pussel nu när jag inte är där...

ps. nu har jag allt hittat din blog oxå, hihi. ds.

2007-01-24 @ 21:05:39
URL: http://www.stenqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback