dit och tillbaka igen

Utan att överdriva en enda stavelse så känner jag mer och mer att jag inte cut out för det här. Det är överväldigande, det är ovant och det gör mig grinig. Om det är något jag avskyr här i världen mer än skavsår och ljudet av tuggande med öppen mun, så är det att vara grinig. Det är så destruktivt. Man kommer ingen vart. Meningslöst. Det blir ekorrhjulet all over again. Tillbaka på ruta ett och trampa vatten tills jag stupar i säng varje kväll, lite mindre mig själv än den mattias som vaknade imorse. Jag måste ta tag i det här, rätt snart. Just nu är det bara.. olust.

Jag glädjer mig i alla fall åt mina fina turturduvor som just vågat ta sina första stapplande steg i offentligheten. Ni är de bästa av de bästa, jag önskar er alla lycka i världen.

Kommentarer
Postat av: alex

mattias, klart du kommer klara det! ...och om du känner att du mot förmodan inte skulle göra det vet du vart jag finns, plus alla andra av dina vänner som jag vet skulle ställa upp för dig i ur och skur, det är bara att hojta till.

jag vet att även turtotduvorna tycker att du är den bästaste bästa (med stjärnstopp)!

2008-04-14 @ 23:40:03
Postat av: Amanda ÖF

shit vännen,att du äns tvivlar. Jag har sällan varit mer imponerad över hur mycket lugn en person kan utstråla som du gör. jag tror att du kommer göra ett fantastiskt jobb och vi finns till när man måste svära eller slänga en tallrik i väggen! Ha tilltro för vi tror alla att du kommer vara super!
Stor kram

2008-04-14 @ 23:54:30
Postat av: mutto

alex, ibland är du bara the sweetest thing.

2008-04-14 @ 23:58:54
Postat av: mutto

tack amanda :)

2008-04-15 @ 10:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback