jag har inte tid

Jag vill ta hand om dig, eftersom jag vet att du vill bli omhändertagen. Du behöver lite mer kärlek, du behöver lite mindre press och lite mindre att göra. Träffa dina vänner. Träffa mig. Ta en paus från den här galna världen, dra iväg. Jag är nyss hemkommen, men inte på långa vägar utvilad. Tror jag vet hur det känns, jag vet hur det kan vara. Dansa, skratta och värm dig mot någon som blir varm av att ha dig nära.

Har för mycket i sinnet, jag sitter fast i en skarv. Är det slutet på det som var eller början på det nya? Jag har rent mjöl i påsen, mitt uppsåt är rent och slätt som ett nypressat lakan. Mitt glas är helt fullt. Ändå känns det som att jag kämpar i motvind, med det mesta. Mitt liv är rörigt, ett slags Mutto Deluxe med extra allt. Allt passar inte med allt.

Jag behöver verkligen inte bli räddad. Bara lite kärlek. Träffa dem jag älskar. Verkligen, det är det enda jag behöver.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska få ta hand om mig gubben.. Saknar dig! pöss

2008-01-29 @ 21:34:28
Postat av: alex

vet inte va jag ska säga Mattias...mer än att det är värt att vänta på att få läsa dina inlägg, känns alltid i hela mig när jag läser...vill också kunna skriva så!

2008-01-29 @ 21:40:03
Postat av: jag

som sagt, det var väl värt att vänta på som alltid ;)

2008-01-29 @ 22:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback