att bygga en låda

Att vara älskande behöver inte alltid vara så pretentiöst och storslaget. Emellanåt, eller kanske till och med oftast, är det fullt tillräckligt med att bara vara den som bara du kan vara. Amanda är så mycket Amanda att jag inte alltid riktigt vet var jag ska göra av allting. Jag vill ha allt hon är, men det går ju såklart inte jämt. Ibland funderar jag på om det inte vore bäst att uppfinna en speciell tupperwareburk där jag kan spara lite av henne till fattigare tider. Som i sommar, då hon stannar kvar i det här gudsförgätna felbygge till stad och jag måste åka hemhem. Då kommer jag behöva lite Amanda på burk, så jag slipper sakna henne så förbannat.

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Herregud, bara en bitter stockholmare förstår inte att uppskatta denna vackra plats som är Linköping. Den har producerat fina tjejer, som din Amanda och som mig till exempel, dags att greppa det din otacksamma slyngel. ;)

Puss!

Postat av: alex

orka skriva så söta inlägg! nu vill man vara amanda...men bara för den stund det tar att läsa inlägget, för annars är jag fullt nöjd med att vara Alexandra, tro det eller ej :)

Och även om du kommer längta till en viss flicka i Linköping så finns ju alltid jag i Stockholm (som vi stockholmare vet är sjukt vackert på sommaren!) och jag är alltid ledig för en sällskapsjuk Mattias (förutom vardagar 6.30-13.00 då jag jobbar på underbara Posten)

2008-05-05 @ 13:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback