mycket flu, mer flu, mest flu

Om det var för redan begågna synders skull eller för dumheter jag kommer att göra i framtiden som jag blev bestraffad med en veckas influensa vet jag inte, men ont har jag haft. Ont, i varenda kroppsdel man kan ha ont i tror jag. Muskler, leder och ja, i ben. Febern was killing me, jag pallar typ inte med 40 grader nån längre stund. Nästan en vecka blev det, jag har gått runt som ett lealöst paket utan kraft att ens prata i telefon. Hemskt. Tur att jag har influensa typ var tionde år, om det vore oftare skulle jag ge upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var nog för begånga synders skull..

2007-04-03 @ 20:32:00
Postat av: jennan

men nu är du frisk min kära! nu kan du stå på benen igen :)

PUSS!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback