jag finns fortfarande

Hej alla mina vänner och ovänner, det är nu tid att sluta misströsta ty bloggen har inte alls gått i graven, den är bara nedsövd. Jag har inte skrivit på många dagar, detta till en början på grund utav att det moderna samhällets byråkratiska processer vad gäller inkoppling av internetabonemang skall gå så infernaliskt långsamt, men senledes på grund av att jag har haft fullt upp, gjort häftiga grejer och inte prioriterat bloggen.

Så vad har hänt undrar ni? Tja, jag har flyttat klart, bott in mig här ett tag och redan börjat tänka på när jag ska flytta härifrån. Jag har tänkt på att och när jag ska flytta härifrån till den grad att jag faktiskt skaffat ny lya och (nästan) utflyttningsdatum. Jag får en fet klump i halsen varje gång jag tänker på att jag ska ta picket och packet och dra, men jag är så klart glad över att det är på gång. Ja, jag kom in i skolan föresten. Den 20 aug börjar mitt liv som lärarstudent på Linköpings Universitet. Känns bra, känns kickass. Känns förjävla sorgligt.


Kommentarer
Postat av: yvonne

Yes! Dags för nya äventyr. Du kommer inte att bli besviken. Det är bland det roligaste jag gjort - att flytta iväg och plugga. Jag hamnade i Gävle. Det kändes som om jag emigrerat till Norrland. Ett härligt äventyr med många sköna minnen. Lycka till! Och du - glöm inte att skriva... låt pennan (eller tangentbordet) glöda!

2007-08-02 @ 16:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback