get dumb

Visserligen vet jag inte om det här med social kompetens bör vara ett kriterium för att bli accepterad i samhället, däremot kan jag tycka att det är läskigt, konstigt, dumt och förvånande att vissa inte märker åt vilket håll stämningen är på väg. Att spela blind är bara onödigt. Vakna upp och känn hur vinden blåser, det är sällan försent. Lär av misstag, låt bara bli.

Om tre veckor spelar Steve Angello och Sebastian Ingrosso här i Linköping. Äntligen kommer det lite själ till den här stan, äntligen kan vi på riktigt festa som om det inte fanns nån morgondag.

angello & ingrosso


Kommentarer
Postat av: jooo

alla hjärtans dag då???
melodifestivalen???

mer djuuuuuuuuuup kärlek =)

2008-02-20 @ 14:32:03
Postat av: alex

äääääntligen! vi behöver få höra dina ord lite oftare! ...eller kanske inte just jag, blir ju oftast lite knäpp (eller va va det du sa?) när jag läser dina inlägg, men bra är dom hur som helst!

2008-02-21 @ 13:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback