melonsorbét

Efter en bakisdag spenderad tillsammans med för lite solskyddsfaktor och gräsmattehäng är jag svedd och rosa. Som vanligt, ska jag kanske tillägga. Den där tjusigt gyllenbruna hudfärgnyansen som är så eftertraktad är främmande för mig, jag är för mycket bleksvenne för få uppleva den. Ljusgul blir jag kanske. Eller rosa. Möjligtvis mörkvit. Jag älskar verkligen solen och värmen, men min hud är inte anpassad för det här medelhavsklimatet som irrat sig hit den här veckan. Känns dumt.

Funderar på om jag ska försöka bli full ikväll igen, för att fullborda ytterligare en tredagars. Det är ju gratis, eller iaf redan betalt för länge sen, så det enda som hindrar mig är samvetet och ångesten över att jag studerar för lite på mina lediga stunder. Det skulle vara kul tror jag. Det är oftast det.

Kommentarer
Postat av: malin

sorbet, ingen accent. och du blir nog beige (bäässh)och ja, jag är full.

2008-05-11 @ 01:52:52
Postat av: mutto

haha, det ska till en fröken waern för att orka kommentera felskrivningar på fyllan. gotta love it :)

2008-05-12 @ 10:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback